środa, 12 lutego 2014

Makaron z szpinakiem i kurczakiem

Takie połączenie smaków to ja uwielbiam. Szpinak z dodatkiem makaronu i kurczaka to bardzo smaczne danie. Dodałam też kilka kulek mozzarelli, pycha.


Składniki:


  • 400 g makaronu świderki
  • 450 g szpinak mrożony z śmietaną
  • 2 piersi z kurczaka
  • 100 ml kremówki
  • 3 ząbki czosnku
  • sól morska prowansalska Kamis
  • pieprz kolorowy Kamis
  • olej rzepakowy do smażenia
  • kulki mozzarelli
Przygotowanie:
 Piersi czyścić i pokroić w kostkę. Doprawić do smaku solą morską prowansalską i kolorowym pieprzem. Podsmażyć do miękkości na oleju. Makaron ugotować w osolonej wodzie wg przepisu na opakowaniu. Szpinak rozmrozić dodać pokrojony w cieniutkie plasterki czosnek i podsmażyć do odparowania namiaru płynu. Wlać śmietankę, dodać mięso, ugotowany makaron i wymieszać. Całość doprawić do smaku. Przed podaniem na górę dodać przekrojone kulki mozzarelli.

 


13 komentarzy:

  1. Szpinak w przepysznym wydaniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja uwielbiam, bardzo wartosciowe i syte jedzonko

    OdpowiedzUsuń
  3. o! jeszcze mozzarella do tego - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe jedzonko, moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielono wesoło, wiosennie, a do tego ten smak...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zjadłabym dzisiaj na obiad. Lubię połączenie szpinaku i makaronu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie szpinaku z makaronem, a do tego kurczak... mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam szpinak, wpraszam się do Ciebie na ten pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla mnie...Makarony ,makarony ,,pod każdą postacią.Straszna ze mnie ..."makaroniara"

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez szpinaku pochłonęłabym cały talerz! Pysznie to wygląda :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń