czwartek, 5 lutego 2015

Śliwki z marcepanem w czekoladzie

Śliwki w czekoladzie z marcepanem to dla mnie połączenie idealne. Jeśli i Wy lubicie takie połączenie smaków zachęcam do zrobienia tych smakołyków. Ja wykorzystałam śliwki kalifornijskie suszone bio firmy Fresano. Takie śliwki można również ładnie zapakować i w okresie bożonarodzeniowym wykorzystać jako prezent dla naszych bliskich.




Składniki:
Przygotowanie:
Masę marcepanową podzielić na małe kawałki w zależności jak duże są śliwki. Do każdej śliwki w miejscu pestki włożyć marcepan. Czekoladę z śmietaną rozpuścić w kąpieli wodnej. Patyczkiem do szaszłyków nabić śliwki, zanurzyć w rozpuszczonej czekoladzie i przełożyć na metalową kratkę do zastygnięcia czekolady. 



10 komentarzy:

  1. Jakie to proste. Zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, pewnie że lubię. Nie można się im oprzeć. Wiesz, tak dla rozkoszy w buzi zjadłabym cały półmisek (chyba) ale dla centymetrów w pasie? oj nie. Poczęstuję się tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha. Bardzo lubię śliwki w czekoladzie i też takie robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię śliwki w czekoladzie, a nadziane marcepanem... oj uwielbiam!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotka!! nastawiuaj wodę na kawę, zaraz jestem

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, świetny pomysł, u mnie dziś też są śliwki w czekoladzie, ale brakuje im marcepanu :-)

    OdpowiedzUsuń