niedziela, 12 lipca 2015

Sałatka dwa sery

U mnie takie sałatki mają duże wzięcie, dlatego też staram się je dosyć często robić i dodatkowo urozmaicać dodawane składniki. Przy robieniu sałatek mam okazję dodać coś czego nie lubią zjeść solo. Do tej sałatki dodałam dwa rodzaje żółtego sera z firmy Mońki. W swojej ofercie mają pyszne produkty nie tylko sery. Ofertę produktów znajdziecie tutaj.



Składniki:
  • 3 plasterki ser morski Mońki
  • 3 plasterki ser edamski Mońki
  • 4 plasterki szynki wieprzowej
  • 5 rzodkiewek
  • 0,5 puszki groszku konserwowego
  • 1 łyżka śmietany słodkiej gęstej 18%
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 płaska łyżka koperku
  • sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:
Sery i szynkę pokroić w słupki. Rzodkiewkę zetrzeć na tarce na grubych oczkach. Groszek odsączyć z zalewy. Koperek drobno posiekać. W naczyniu wymieszać sery, szynkę, groszek, startą rzodkiewkę, koperek. Dodać majonez, śmietanę i wymieszać. Doprawić do smaku i odłożyć na godzinę do lodówki do przegryzienia się smaków.
Jeśli mamy ostra rzodkiewkę to przełożyć do osobnego naczynia posolić i odłożyć na 20 minut. Przed dodaniem do sałatki odcisnąć z nadmiaru wody.


6 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na sałatkę, nie jadłam takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna, bardzo lubię sałatki z serem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serowej sałatki jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i ładnie podana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się z chęcią taką zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sałatka, chętnie taką zrobię:)

    OdpowiedzUsuń