czwartek, 24 września 2015

Naleśniki na napoju ryżowym

Uwielbiam naleśniki a szczególnie na słodko. Te zrobiłam na napoju ryżowym i posmarowałam wieloowocowym dżem z dodatkiem lawendy klik. Wyszły pyszne.


Składniki:
Przygotowanie:
Do naczynia wlać napój, wodę  wbić jajka, przesiać mąkę i dodać szczyptę soli. Zmiksować mikserem na jednolity płyn i odstawić na co najmniej pół godziny. Po tym czasie wymieszać i smażyć na rozgrzanej patelni na niewielkiej ilości(kilka kropli)  oleju lub masła klarownego. Zdjąć lekko przestudzić i posmarować dżemem. Zwinąć w trójkąt oprószyć lekko cukrem pudrem, dodać kilka plasterków banana i borówki amerykańskie.



6 komentarzy:

  1. jak dla mnie mało rumiane! Zdjecia ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie smażyłam,moi panowie są chyba wyjątkiem,ale nie przepadają za naleśnikami,a dla mnie samej nie bardzo chce mi się robić.Twoje muszą być apetyczne,choć wolę odsmażone i bardziej zarumienione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem takich naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie puszyste! Muszę nauczyć się smażyć naleśniki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach znalazłam 😉 Dziękuje za podsunięcie pomysłu. CO prawda, na dzisiaj obiad już mam, ale jutro robię Twoje naleśniki 🙂

    OdpowiedzUsuń